Lietuvos

Dynamics 365 Business Central

„Dynamics 365 Business Central“ (ankstesni pavadinimai – „Dynamics NAV“ ir „Navision“) – „Microsoft“ sukurtas universalus verslo valdymo sprendimas, skirtas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Tai visapusiškas finansų, gamybos, tiekimo grandinės valdymo, pardavimo ir klientų aptarnavimo priemonių rinkinys.

Susisiekite su mumis

Optimizuokite verslo veiklą

Palengvinkite sprendimų priėmimą

Pasinaudokite privalumais klientams, darbuotojams ir visai organizacijai

Greičiau sukurkite vertę

Paspartinkite inovacijas

Žingsniu priekyje

Intuityvi „Dynamics 365 Business Central“ sąsaja, lanksčios panaudojimo galimybės ir sklandi integracija su kitais „Microsoft“ produktais, pavyzdžiui, „Office 365“ ar „Power BI“, padeda įmonėms priimti geresnius sprendimus ir greitai prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų. Nesvarbu, ar esate dar tik augantis startuolis, ar jau seniai veikianti įmonė, „Business Central“ suteiks priemonių ir įžvalgų, reikalingų norint sėkmingai grumtis konkurencinėje kovoje ir pasiekti savo verslo tikslus.

Susisiekite su mumis

„Dynamics 365 Business Central“ funkcijos

„Business Central“ siūlo įvairias funkcijas, skirtas įvairioms verslo veiklos sritims, įskaitant finansų valdymą, atsargų valdymą, pardavimą ir pirkimą, projektų valdymą ir klientų aptarnavimą. Šis produktas apima ir pažangias funkcijas, kaip antai dirbtinis intelektas, mašininis mokymasis ir automatizavimas. Siekiame padėti įmonėms supaprastinti veiklą ir išlikti konkurencingoms.

Finansų valdymas ir apskaita
  • Didžioji knyga
  • Biudžeto valdymas
  • Pinigų srautų prognozės
  • Banko sąskaitos ir mokėjimų srautų valdymas
  • Ilgalaikio turto valdymas
  • Įvairių finansinių ataskaitų sudarymas
Pardavimo ir paslaugų administravimas
  • Pardavimo sutartys ir užsakymai
  • Pardavimo ir pelningumo analizė
  • Pardavimo kainodaros valdymas
Tiekimo grandinės valdymas
  • Atsargų planavimas ir valdymas
  • Pirkimo užsakymų ir tiekėjų įsipareigojimų valdymas
  • Pirkimo kainodaros valdymas
Gamybos valdymas

Nuo planavimo etapo iki galutinio produkto: išteklių ir žaliavų planavimas, gamybos užsakymų priežiūra ir produktų savikainos nustatymas.

Projektų valdymas ir išteklių planavimas
  • Nuo projektų biudžeto sudarymo iki galutinio įvertinimo
  • Projektų ir jiems priskirtų išteklių bei atsargų stebėsena
  • Planinių ir faktinių duomenų palyginimas
Paslaugų valdymo planavimas
  • Pranešimai apie paslaugų specialistų sugaištamą laiką
  • Klientų aptarnavimas pagal sutarties sąlygas
  • Paslaugoms reikalingų prekių užsakymų planavimas ir vykdymas
  • Paslaugų pelningumo analizė
Verslo analizė ir informacijos valdymas

Išsami, nauja informacija ir verslo procesų analizė naudojant „Power BI“, padedanti priimti tinkamus verslo sprendimus.

Kelių įmonių ir kelių kalbų palaikymas

Sklandi verslo plėtra naudojantis kelių įmonių apskaitos ir kelių kalbų palaikymo galimybe.

„Business Central“: „On-Premise“ ar „SaaS“?

„Dynamics 365 Business Central“ gali būti įdiegiamas įmonės serveryje („On-Premise“) arba likti „Microsoft“ debesijos platformoje („Sofware-as-a-Service“ – „SaaS“). Įsigijus versiją „SaaS“ jums nereikės rūpintis sistemos licencijomis, SQL licencijomis, serveriais, serverių priežiūra ir šiems darbams skirti darbuotojų – visos sistemos eksploatavimo išlaidos, įskaitant planinius atnaujinimus, jau įtrauktos į mėnesinį mokestį. O jei norite patys kontroliuoti savo verslo valdymo sistemą, įskaitant jos IT infrastruktūrą ir atnaujinimų tvarkaraštį, rinkitės versiją „On-Premise“.

SaaS

  • Prenumeratos kaina
  • Diegimo išlaidos
  • Mokymų išlaidos
  • Pratęsimo kaina
  • Priežiūros išlaidos
vs

On-Premise

  • Licencijų kaina
  • Tinkinimo, diegimo išlaidos
  • Aparatinės įrangos kaina
  • Išlaidos IT personalui,
  • Priežiūros
  • Mokymų išlaidos

Latvijos įmonės pasitiki „Dynamics 365“

Daugiau nei 33 % Latvijos įmonių, turinčių bent 90 darbuotojų, kaip pagrindinę verslo valdymo sistemą pasirinko „Dynamics 365“*. Susisiekite su mumis ir gaukite svarbiausias įžvalgas iš „Latvijos ERP rinkos apžvalgos“ tyrimo.

* „Digital Mind“ užsakymu 2021 m. atlikta apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 150 įmonių, turinčių bent 90 darbuotojų.

Atsisiųsti el. knygą

„Dynamics 365 Business Central“ privalumai

„Business Central“ padidina veiklos efektyvumą, matomumą, pagerina kontrolę ir suteikia galimybę priimti duomenimis pagrįstus sprendimus. Integracija su kitais „Microsoft“ produktais, pavyzdžiui, „Power BI“ ar „Office 365“, gerina įvairių komandų ir skyrių bendradarbiavimą ir produktyvumą.

Pagerinkite finansinius ir verslo veiklos rezultatus

Paspartinkite finansinių laikotarpių pabaigos dokumentų rengimą, pagerinkite prognozavimą, gaukite veiklos rodiklius ir ataskaitas tikruoju laiku, kad galėtumėte geriau reguliuoti ir antrinių įmonių veiklą.

Optimizuokite atsargų ir tiekimo grandinės valdymą

Pristatykite savo produkciją laiku ir prisitaikykite prie besikeičiančių verslo modelių, patogiai stebėdami pirkimą, gamybą, atsargas ir sandėlius.

Pagerinkite sandėlio veiklą

Sumažinkite veiklos sąnaudas naudodami veiksmingas sandėlio operacijas, padedančias laiku išsiųsti užsakymus ir pasiekti klientams pažadėtus rezultatus.

Užtikrinkite optimalius gamybos rezultatus

Gamybą vykdykite atsižvelgdami į tiekimo ir pajėgumų ribotumus, sudarykite išsamias sąmatas ir padidinkite gamybos proceso efektyvumą.

Padidinkite pardavimą ir pagerinkite klientų aptarnavimą

Geriau pasirūpinkite klientais, visą pardavimo procesą valdydami platformoje „Outlook“, ir pasiekite geresnių rezultatų teikdami susijusias paslaugas.

Užbaikite projektus laiku ir neviršydami biudžeto

Užtikrinkite sėkmingą projekto vykdymą ir pelningumą, naudodamiesi planavimo, išteklių priskyrimo, stebėjimo, sąnaudų apskaičiavimo, sąskaitų išrašymo, apskaitos ir analizės tikruoju laiku funkcijomis.

Gaukite produktyvumo ir verslo įžvalgų

Padėkite susisiekti žmonėms, sujunkite procesus ir įžvalgas, kad galėtumėte greičiau priimti geresnius sprendimus, naudodamiesi integruotomis gairėmis, valdymo skydeliais ir sąveika su „Microsoft 365“ ir „Microsoft Teams“.

Investicijų grąža ir lėšų taupymas naudojant „D365 Business Central“

Iš šio „Microsoft“ užsakyto tyrimo sužinosite, kiek įmonės sumažino savo išlaidas ir kaip apskritai padidėjo jų veiklos efektyvumas naudojantis „Business Central“.

162 %

Investicijų grąža per trejus metus, naudojantis „Dynamics 365 Business Central“

Iki 1 metų

Atsipirkimas

10 %

Finansų ir veiklos valdymo personalo poreikio sumažėjimas

Atsisiųskite

Pateikiami vidutinės organizacijos rezultatai per trejus metus, remiantis apklaustų klientų pateiktais duomenimis. „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ analizė „The Total Economic Impact™“, 2020 m. rugsėjis.

10 dažniausių klausimų apie „D365 Business Central“

Ar „D365 Business Central“ pritaikytas Latvijos rinkai?

Taip, yra oficiali Latvijai skirta lokalizacijos versija, patvirtinta „Microsoft“.

Kuo skiriasi „Navision“, „Dynamics NAV“ ir „Dynamics 365 Business Central“?

„Business Central“ yra nauja „Microsoft“ verslo valdymo sistemos versija, anksčiau vadinta „Navision“ ir „Dynamics NAV“.

Yra du „Dynamics 365 Business Central“ planai: „Essential“ ir „Premium“. Kuo jie skiriasi?

Planas „Premium“ apima visas funkcijas ir visus įmanomus sistemos modulius: finansų valdymo, pardavimo ir rinkodaros, užsakymų vykdymo ir pristatymo, pirkimo ir mokėtinų sumų, atsargų, tiekimo planavimo ir prieinamumo, projektų valdymo, sandėlio valdymo, paslaugų valdymo ir gamybos. Planas „Essential“ apima prieigą prie visų modulių, IŠSKYRUS paslaugų valdymo ir gamybos modulius.

Kodėl įmonėms verta rinktis versiją „SaaS“, o ne „On-Premise“?

Todėl, kad nereikės galvoti apie sistemos licencijas, SQL licencijas, serverius, turėti serverinių ir jas prižiūrėti, skirti šiems darbams IT personalo. Sistemos eksploatavimo išlaidos įtrauktos į nustatytą mėnesinį mokestį. Ši kaina apima ir planinius atnaujinimus.

Ar „Dynamics 365 Business Central“ įmanoma pritaikyti prie konkrečių įmonės poreikių?

Taip, naudojant plėtinius ir įvairias programas „Dynamics 365 Business Central“ galima pritaikyti prie konkrečių įmonės poreikių. „Dynamics 365“ programų kataloge „AppSource“ rasite tūkstančius verslo programų, skirtų konkretiems verslo poreikiams.

Kaip „Dynamics 365 Business Central“ padeda įmonėms valdyti finansus ir tvarkyti apskaitą?

„Dynamics 365 Business Central“ leidžia tikruoju laiku gauti finansinius duomenis, automatizuoti finansinius procesus ir matyti pageidaujamas finansines ataskaitas.

Kaip „Dynamics 365 Business Central“ padeda valdyti atsargas?

„Dynamics 365 Business Central“ padeda valdyti atsargas įvairiai: leidžia tikruoju laiku peržiūrėti atsargų duomenis, automatizuoti atliekų valdymo procesus ir optimizuoti atsargų kiekius.

Kaip „Dynamics 365 Business Central“ padeda gerinti gamybos valdymą?

„Business Central“ padeda įmonėms planuoti gamybos veiklą ir sudaryti veiksmingesnius jos grafikus, pateikia atsargų kiekių, gamybos pajėgumų ir klientų poreikių duomenis tikruoju laiku. Todėl įmonės gali optimizuoti gamybos grafikus, sutrumpinti produktų pristatymo laiką ir pagerinti pristatymo sutartu laiku rodiklius.

Kaip „Dynamics 365 Business Central“ padeda įmonėms valdyti projektus?

„Dynamics 365 Business Central“ turinčios įmonės projektus gali valdyti naudodamosi projektų planavimo ir stebėjimo įrankiais, projektų duomenų peržiūros tikruoju laiku funkcija ir individualizuojamomis ataskaitomis.

Ar „Dynamics 365 Business Central“ veikia su kita programine įranga?

Taip, „Dynamics 365 Business Central“ gali būti integruojama su įvairia programine įranga, įskaitant CRM sistemas, el. prekybos platformas ir trečiųjų šalių apskaitos programas. Nuo pat pradžių galima sklandžiai integruoti su tokiais „Microsoft“ produktais kaip „Office 365“ ir „Power BI“.

Pageidauti konsultacijos

Užsisakykite konsultaciją šiandien

Turite klausimų? Susisiekite su mumis!

Sužinokite svarbiausias "Latvijos ERP rinkos apžvalgos" išvadas.