Lietuvos

OpenText Extended ECM

„OpenText™ Extended ECM“ yra įmonių turinio ir dokumentų valdymo platforma, kuri didina bendradarbiavimą ir produktyvumą organizacijoje, supaprastina informacijos valdymo procesus ir sumažina veiklos kaštus. Dėl išplėtimo galimybių ir pažangių saugumo funkcijų, „OpenText Extended ECM“ leidžia didelėms įmonėms efektyviai valdyti savo didžiulį duomenų kiekį, užtikrinant atitiktį teisės aktams, ir priimant pagrįstus verslo sprendimus remiantis realaus laiko įžvalgomis.

Susisiekite su mumis

Turinio ir verslo procesų integracija

Išsamus įmonės turinio ir dokumentų valdymo sprendimas

Įmonių lygio informacijos valdymas

Organizacinis efektyvumas

„OpenText™ Extended ECM“ valdo informacijos gyvavimo ciklą, integruojant jį su pirmaujančiomis įmonės programomis, tokiomis kaip „SAP®“, „Microsoft Dynamics 365“, „Office® 365“, „Oracle“, „Salesforce“ ir „SAP SuccessFactors®“.

Susisiekite su mumis

OpenText Extended ECM“ raktų funkcijos

„OpenText Extended ECM“ suteikia tvirtą funkcijų rinkinį, įskaitant dokumentų valdymą, įrašų valdymą, darbo eigos automatizavimą, bendradarbiavimo priemones, ir pažangios paieškos galimybes, įgalinančias įmonės efektyviai užfiksuoti, organizuoti, apsaugoti ir gauti savo kritinę verslo informaciją per visą jos gyvavimo ciklą.

Dokumentų valdymas

Saugiai fiksuoja, indeksuoja, organizuoja, saugo, seka, užtikrina, stebi ir disponuoja dokumentais, kad padidintų darbuotojų produktyvumą, sumažintų saugojimo išlaidas, atitiktų įmonių įgaliojimus ir pagerintų informacijos valdymą.

Verslo darbo vietos

Suteikia greitą, paprastą prieigą prie tinkamos informacijos ir iš anksto sukurtų šablonų, kad būtų galima greitai sukurti naujas darbo vietas, kuriose būtų organizuojamas turinys, duomenys, žmonės ir užduotys, susijusios su projektu, atveju ar konkrečiu verslo tikslu.

Turinio programos, darbo eiga ir automatizavimas

Sumažina atskirų sprendimų poreikį dėl konfigūruojamos sistemos, kad automatizuotų mažos vertės ar rankines užduotis, perorientuojant vertingus išteklius į verslo tikslus. Gamyba: nuo planavimo iki galutinio produkto

Verslo taikomųjų programų biblioteka

Sumažina įgyvendinimo pastangas dėl iš anksto sukonfigūruotų sprendimų, siekiant pagerinti našumą ir pagreitinti procesus visoje organizacijoje.

Konteinerinės architektūros

Leidžia lengvai atnaujinti ir pasiekti naujas funkcijas, galimybes ir atnaujinimus.

„OpenText“ Debesijos valdomos paslaugos

Teikia pasirenkamąją pagalbą programų ir infrastruktūros diegimui, integracijai, nuolatiniam valdymui ir optimizavimui pagal vieną SLA  (angl. Service Level Agreement) paslaugų lygio susitarimą.

Įmonės turinio valdymas palyginus su dokumentų valdymu

Nors dokumentų valdymo sistemos daugiausia dėmesio skiria prieigos prie atskirų dokumentų organizavimui ir kontrolei, įmonių turinio valdymas apima platesnę funkcijų sritį. ECM apima ne tik dokumentų valdymą, bet ir tokias funkcijas kaip turinio gyvavimo ciklo valdymas, darbo eigos automatizavimas, įrašų valdymas ir integracija su kitomis verslo sistemomis. ECM siekia valdyti ir panaudoti visą organizacijos turinį, įskaitant dokumentus, el. laiškus, vaizdus, vaizdo įrašus, be to, siekia palengvinti veiksmingą informacijos valdymą ir sudaryti sąlygas geresniam bendradarbiavimui ir sprendimų priėmimui visoje įmonėje.

OpenText Extended ECM

  • Valdo platų turinį, įskaitant dokumentus, el. laiškus, vaizdus, vaizdo įrašus, ir kt.
  • Apima dokumentų valdymą, turinio gyvavimo ciklo valdymą, darbo eigos automatizavimą, įrašų valdymą, integraciją su kitomis sistemomis ir kt.
  • Pagerina bendradarbiavimą naudojant pažangias funkcijas, pvz., realaus laiko redagavimą, komandos bendradarbiavimo erdves, užduočių valdymą ir diskusijų temas
  • Išsamus informacijos valdymas, įskaitant atitikties valdymą, metaduomenų valdymą, saugojimo politiką ir teisinį saugojimą
  • Siūlo patikimą darbo eigos automatizavimą, kad supaprastintų verslo procesus ir pagerintų efektyvumą
  • Leidžia sklandžiai integruoti įvairias sistemas, pvz., CRM, ERP, HR ir kt., siekiant suteikti vieningą požiūrį į informaciją
  • Suteikia pažangias analizės ir ataskaitų teikimo galimybes, kad būtų galima geriau suprasti turinio naudojimą, našumą ir atitiktį
  • Strateginis sprendimas viso įmonės turinio valdymui, derinant su ilgalaikiais verslo tikslais
vs

Kiti dokumentų valdymo sprendimai

  • Dėmesys skiriamas atskiriems dokumentams
  • Organizuoja ir kontroliuoja prieigą prie dokumentų
  • Suteikia pagrindines bendradarbiavimo funkcijas, pvz., versijų kontrolę ir dokumentų bendrinimą
  • Riboti informacijos valdymo gebėjimai
  • Ribotos darbo eigos galimybės
  • Gali būti ribotos integracijos galimybės su kitomis verslo sistemomis
  • Ribotos arba pagrindinės ataskaitų teikimo ir analizės funkcijos
  • Dažnai diegiamos kaip atskiros sistemos, kad būtų patenkinti neatidėliotini dokumentų valdymo poreikiai

OpenText Extended ECM privalumai

„OpenText Extended ECM“ suteikia įmonėms geresnes atitikties galimybes, supaprastintus procesus ir vieningą duomenų vaizdą, todėl padidėja našumas ir geresnis sprendimų priėmimas.

Glaudesnis bendradarbiavimas:

„OpenText Extended ECM“ palengvina sklandų komandų ir padalinių bendradarbiavimą, leidžiantį darbuotojams lengvai pasiekti dokumentus ir informaciją, jais dalintis ir bendradarbiauti, skatinant produktyvumo ir komandinio darbo.

Supaprastintas informacijos valdymas

Sprendimas siūlo centralizuotą įmonės turinio kontrolę ir valdymą, leidžiantį efektyviai užfiksuoti dokumentus, klasifikuoti, saugoti ir juos atgaminti, todėl pagerėja informacijos valdymas ir atitiktis.

Padidėjęs veiklos efektyvumas

„OpenText Extended ECM“ automatizuoja rankines ir pasikartojančias užduotis, tokias kaip dokumentų nukreipimo ir patvirtinimo procesai, sumažina žmonių klaidas, sumažina vėlavimus ir padidina bendrą veiklos efektyvumą.

Atitiktis teisės aktams

Sprendimas padeda įmonėms laikytis teisės aktų reikalavimų ir pramonės standartų, suteikiant tvirtus įrašų valdymo pajėgumus, įrašų sekimą, versijų kontrolę ir saugojimo politiką, užtikrinant atitiktį ir mažinant riziką.

Geresnis sprendimų priėmimas

Su pažangiomis paieškos galimybėmis, analitika ir ataskaitų teikimo funkcijomis, „OpenText Extended ECM“ leidžia organizacijoms gauti vertingų įžvalgų iš savo duomenų, palengvindama informuotus sprendimus ir skatindama verslo sėkmę.

Išplečiamumas ir lankstumas

Šis sprendimas skirtas patenkinti augančius didelių įmonių poreikius, suteikiant galimybę išplėsti valdant didelius turinio kiekius ir lankstumą prisitaikyti prie besikeičiančių verslo reikalavimų ir darbo eigos.

Didesnis saugumas ir duomenų apsauga

„OpenText Extended ECM“ suteikia pažangias saugumo funkcijas, įskaitant prieigos kontrolę, šifravimą ir saugų įrašų sekimą, užtikrinant slaptos informacijos konfidencialumą, vientisumą ir prieinamumą.

Integracijos galimybės

„OpenText Extended ECM“ sklandžiai integruojama su kitomis įmonių programomis ir sistemomis, tokiomis kaip ERP, CRM ir produktyvumo platformos, leidžiant organizacijoms panaudoti esamas investicijas į technologijas ir sukurti vieningą informacinę ekosistemą.

OpenText Extended ECM“ „DigitalMind“ programos

Sutarčių valdymo programa

Centralizuotos „OpenText Extended ECM“ pagrindu, sutarčių valdymo programa apima visą sutarčių valdymo procesą: nuo sutarčių kūrimo ir registravimo iki patvirtinimo darbo eigos ir pasirašymo iki saugojimo ir archyvavimo. Sprendimas taip pat leidžia taikyti individualius patvirtinimo scenarijus ir darbo eigas skaidrioje ir suderintoje aplinkoje.

Sąskaitų valdymo programa

Sąskaitų valdymo programa apima visą mokėtinų sąskaitų tvarkymo procesą. Nuo sąskaitos paruošimo ir registravimo iki patvirtinimo ir administravimo saugioje saugykloje.

Žmogiškųjų išteklių programa

Žmogiškųjų išteklių dokumentų ir procesų administravimo sprendimas naudoja visas dokumentų valdymo ir darbo eigos automatizavimo technines galimybes. Kiekvienas darbuotojas turi prieigą prie savo dokumentų saugioje ir centralizuotoje „eFolder“ aplinkoje, kur bylos yra pateikiamos kartu su atitinkamomis atostogomis, išmokomis, mokymo sertifikatais ir kita informacija.

Valdybos susirinkimų programa

Centralizuotos „OpenText išplėstine ECM“ platformos pagrindu, valdybos susirinkimų programa padeda valdybos nariams ir įmonių sekretoriams būti labiau pasirengusiems, įsitraukusiems ir susiderinusiems prieš valdybos posėdžius, jų metu ir po jų. Šis priedas padeda nustatyti ir stebėti darbo eigą, apimančią visus valdybos posėdžių aspektus, ir užtikrina atitiktį teisės aktų reikalavimams, skaidrumą ir „siekio dirbti be popierių“ koncepciją.

Pageidauti konsultacijos

Užsisakykite konsultaciją šiandien

Turite klausimų? Susisiekite su mumis!

Sužinokite svarbiausias "Latvijos ERP rinkos apžvalgos" išvadas.