Skaitmeninė strategija

Kodėl įmonėms reikia skaitmeninės strategijos?

Skaitmeninė organizacijos plėtra tapo svarbia bendros verslo strategijos dalimi. Šiandieniniame pasaulyje atliekant verslo procesus verslo technologijos nebevaidina tik pagalbinio vaidmens. Sparčiai tobulėjančios technologijos ir platus jų prieinamumas organizacijoms leidžia visiškai pakeisti verslo bendravimo su savo klientais ir darbuotojais būdą – siūlomos paslaugos ir verslo modeliai, kurių vos prieš keletą metų nebuvo.

Svarbu atminti, kad skaitmeninė strategija nėra tapati IT strategijai. Taip yra todėl, kad skaitmeninė strategija apima ne tik funkcinį pagalbinių technologijų planavimą, bet taip pat daug dėmesio skiria vertinti leidžiančioms technologijoms, klientams skirtų skaitmeninių funkcijų tobulinimui, duomenų analizės vaidmens priimant verslo sprendimus didinimui ir būtinų skaitmeninių organizacijos įgūdžių bei gebėjimų lavinimui.

Todėl bet kuriai organizacijai, norinčiai pasiekti tvaraus ir atsakingo augimo, yra būtina aiškiai apibrėžti skaitmeninę strategiją.

„Kreiss“ skaitmeninės plėtros planavimas

Didžiausiam Latvijos logistikos paslaugų teikėjui „Kreiss“ padėjome apibrėžti 3 metų skaitmeninės plėtros planą, įvardijantį reikiamus atlikti verslo procesų pakeitimus, jų prioritetus ir būtinus technologinius sprendimus, kurie padėtų šiuos pakeitimus įgyvendinti. Savo klientui taip pat padėjome nustatyti dabartinę įmonėje naudojamų technologijų situaciją ir lygį bei išanalizuoti ir nuspėti bendrąsias šios veiklos srities tendencijas. Keli plėtros scenarijai buvo susieti su tinkamiausiais technologiniais sprendimais ir jiems naudoti reikalingais skaitmeniniais įgūdžiais.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis

Pageidauti konsultacijos
Visi sprendimai