Verslo analizė

Šiandien kiekviena organizacija generuoja duomenų. Kiekvienas sukurtas dokumentas, kiekvienas kontaktas su klientu, kiekviena operacija ar net gamybos linijos veikla yra dar vienas duomenų taškas tarp šimtų tūkstančių ar net milijonų kasdien generuojamų taškų. Analizuojant šiuos duomenis ir nustatant sąsajas, galima geriau įžvelgti pagrindinius unikalius veiksnius, lemiančius kiekvienos organizacijos sėkmę ar nesėkmę.
Terminu „verslo analizė“ apibūdiname metodus, procesus ir įrankius, kuriuos pasitelkus įvairiausius verslo duomenis galima paversti informacija, su kuria galima atlikti veiksmus. Išnaudodami verslo analizės sistemą, galėsite atsakyti į tolesnius klausimus.
  • Kas nutiko remiantis jūsų organizacijos istoriniais duomenimis?
  • Kodėl tai nutiko remiantis jūsų rezultatais?
  • Kas greičiausiai nutiks pagal nuspėjamąją analizę?
  • Kas turi nutikti norinti užtikrinti kuo geresnį rezultatą jūsų verslui?

Kai vykdomas verslo analizės projektas, analitikas iškelia hipotezę, ieško sąsajų ir kuria analizės modelius, o specializuoti programinės įrangos įrankiai tikrina visą surinktą informaciją (pvz., sistemintus ir nesistemintus įmonės duomenis, istorines ataskaitas ir kitą informaciją, 3-iųjų šalių duomenis), susijusią su įmonės darbine veikla bei bendrosiomis rinkos veiklomis. Šio proceso pabaigoje anksčiau mažai ar nieko nereiškę duomenys konvertuojami į reikšmingas įžvalgas, padedančias pagal faktus priimti valdymo sprendimus ir pasiekti optimizuotų verslo procesų, sumažėjusių išlaidų ir padidėjusių pajamų.
Verslo analizė yra plačios reikšmės žodis ir jis gali apimti ar reikšti visus tolesnius procesus:
Verslo įžvalgos, finansų analizė, rizikos analizė, duomenų analizė, rinkodaros analizė, interneto analizė, teksto analizė, socialinių tinklų analizė, kognityvinė analizė, nuspėjamoji analizė, nuomonių analizė, statistinė analizė, prognozavimas, klientų elgesio analizė, pirkimo įpročių analizė, klientų būvio ciklo analizė, tolesnis geriausias pasiūlymas, klientų praradimo prognozė, optimizavimas ir daugybė kt.

LMT kontaktų centro optimizavimas

„Digital Mind“ įvykdė LMT verslo analizės projektą ir išanalizavo kliento kontaktų centro efektyvumą ir ieškojo galimybių pagerinti bendrąjį aptarnavimo lygį. Naudojome mūsų analitikų sukurtus individualizuotus analizės modelius bei „IBM SPSS Modeller“ duomenų aptikimo ir analizės programinę įrangą. Po šio projekto mūsų klientas gavo duomenimis pagrįstų pasiūlymų, kaip tobulinti kontaktų centro išteklių planavimą, optimizuoti darbuotojų darbo krūvį, suteikti pirmenybę klientų užklausoms bei padidinti bendrąjį procesų produktyvumą.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis

Pageidauti konsultacijos
Visi sprendimai